Re[5]: [Karty] reklamacji transakcji "niechcianej" ale zgodnie z prawem

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 25 Jul 2005 21:31:21 +0200

Piotr Gralak: <gral@plusnet.pl> wrote:

> nie chodzi o wplatywanie sie w watki, chodzi o to, czy tak szybkie
> uznanie karty w przypadku reklamacji ma w Multi miejsce w przypadku
> kazdego klienta, czy tylko w przypadku wlasnych dyrektorow ;)

Jak jak kiedyś chciałem złożyć reklamacje kartową, to multi-dezinfo-linka
zamiast przyjąć dyspozycje dyskutowała ze mną że nie mogę takiej dyspozycji
złożyć.... Później juz było bez problemu, ale pieniądze wróciły po około
3tygodniach, a nie po jednym dniu ;-)) (zreszta to wynika z regulaminu i
procedury reklamacji).
Citi jest nadal wzorem do naśladowania jeśli chodzi o reklamacje kartowe.