[Karty] Re: tak nic?

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 18 Jul 2005 15:01:52 +0200

> Czy to wakacje? A tu i że DC będzie w Cardpoincie akceptowany

nie "będzie akceptowany" tylko "jak któremuś merczantowi słonko
przygrzeje i podpisze aneks, to będzie akceptowany" ;-)

W listopadzie łońskiego roku DC podpisał umowę z eSzmerwisem. I co? I
jajco. Jak na razie podczas swoich rozlicznych wojaży po kraju
spotkałem aż 4 sklepy z eS oraz naklejką DC, w tym jeden w którym mimo
naklejki na sklepie kartą DC nie zapłaciłem ("bo ten sklep nie
podpisał aneksu - jak się później dowiedziałem w eS). Ale naklejka
ładnie wygląda i klientów przyciąga.

pozdrawiam z moich okopów w strefie zdeterminalizowanej,

PS. Czekam na Wasze kartki z wczasów w Warszawie:
Piotr J. Ochwał
34-332 Koszarawa 538

:P