[Karty] Re: jeszcze o kartach i karach

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 7 Jul 2005 22:57:09 +0200

> No nie wiem... Niektórzy dziennikarze też bezkrytycznie piszą głupoty.
> Potem byśmy przeczytali: W wyniku współpracy Urzędu Wojewódzkiego w X
> z bankiem Pekao SA, policjanci przyjęli w ubiegłym miesiącu 1234
> mandaty opłacone kartami płatniczymi na łączną kwotę 150.000 zł, na
> czym Skarb Państwa stracił 4325 złotych :-)

dziennikarze piszą różne głupoty
ostatnio nasz lokalna szmatka zużyła dwie strony na "wywiad" z tzw,
gospodyniami domowymi, które
to wszystko wiedzą i na wszytskim się znają
i otóż dowiedziałem się, że od jakiegoś czasu zmieniło się NATĘZENIE prądu,
w związku z czem należy bacznie
obserwować lampkę w piekarniku - bo gdy zbyt mocno świeci to biszkopt może
ulec spaleniu

Kurtyna w dół ....

Przemysław