[Karty] Humor w ING

Tomasz Staszewski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 01 Jul 2005 22:21:42 +0200

Dostaliście też może takie humorystyczne pisemko od nich?:

"Uprzejmie informujemy, że w związku z modyfikacją systemu
informatycznego, począwszy od sierpnia 2005 roku, cała korespondencja
dotycząca posiadanych przez Pana kart płatniczych wydanych przez ING
Bank Śląski, będzie wysyłana na odres:
[adres zameldowania]
Jeżeli zechce Pan wskazać inny adres korespondencyjny niż podany
powyżej, prosimu o zgłoszenie się do najbliższego oddziału ING Banku
Śląskiego do dnia 20 lipca 2005 roku w celu dokonania zmiany [...]
Z poważaniem
Donald Koch
Wiceprezes Zarządu Banku"

List przyszedł na adres korespondencyjny =/ adresu zameldowania
Czyli co? Już wiedzą, że im baza danych adresów korespondencyjnych
wyleci 1.08 w powietrze?? Jaja sobie robią. Co ja nie mam co robić tylko
chodzić po najbliższych oddziałach banku...

pzdr

Tomek

Jak powstaje auto? >>> http://link.interia.pl/f1898