[Karty] Re: Się zdenerwowałem ...

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 26 Jan 2005 21:22:41 +0100

Piotr J. Ochwal wrote:

> Tak mi się jeszcze przypomniało - w 2002 w Atlancie, w miasteczku
> olimpijskim też zdaje się MasterCardy "nie chodziły" z powodu sponsora
> igrzysk. Tak, wiem, że USA nie są w UE ;-)

Do niedawna banki amerykańskie, które wydawały karty Visa lub
Mastercard, miały prikaz od tychże organizacji nie wydawać kart innych
typów. Przypomnę że organizacje te przegrały proces przed sądem
amerykańskim.

Amerykański Sąd Najwyższy orzekł: Visa i Mastercard łamały prawo konkurencji
http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1228

Amerykańskie banki zaczną wydawać karty American Express
http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=345

MJ