[Karty] Odp: [Karty] pytanko o księgowania

Piotr Kubinski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 19 Jan 2005 15:26:42 +0100

Zwykle od daty dokonania transakcji - tak robi np. Citi.

pozdrawiam,
Piotr

>>> karol@zwiruk.pl 05/01/19 15:08:36 >>>
Mam pytanie - czy orientujecie się w jaki sposób banki naliczają odsetki
od transakcji dokonanych kartami kredytowymi - chodzi mi o to czy odsetki
są liczone od daty realizacji transakcji, czy od daty księgowania
transakcji, a może funkcjonuje jeszcze inne rozwiązanie?

Problem jest o tyle istotny że czasami między datą realizacji transakcji a
datą jej zaksięgowania w banku - mija kilka dni. Interesuje mnie głównie
jak jest to liczone w Citi, Rajfi, PKO BP, BZWBK i Pekao SA.

dzięki wlk.

--
Karol Żwiruk
Świat Kart http://kartyonline.pl