[Karty] RE: [Karty] OT: Krzysio Korus nie bedzie miał gdzie pracować? ;-)

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 26 Feb 2005 11:24:30 +0100

> Większości akademików i wielu polskim uczelniom grozi zamknięcie z
> powodu niedostosowania do przepisów przeciwpożarowych. Do końca
> czerwca uczelnie muszą dostosować swoje obiekty do obowiązujących
> wymagań w tym zakresie, ale nie mają pieniędzy.

Chwała Bogu za takie przepisy! Bezpieczeństwo ppoż w tym kraju leży. Jak
pracowałem w hotelu w Londynie to co miesiąc był próbny alarm ppożarowy, a
co 3 miesiące ewakucja hotelu (bez gości :) i szkolenia. W polskich biurach
jak dzwoni alaram to wszyscy mają wyłącznie ubaw :)

pzdr
KK