ODP: [Karty] Re: Tym razem ekspertow tlum - a tylko jeden parametr

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 24 Feb 2005 11:41:01 +0100

> Może Citi jako jedyny się przyznaje do takiego monitoringu? ;-)
> A w mBanku faktycznie tez to działa - parę lat temu dostałem
> wznowioną kartę do eKonta, aktywowałem ją, a wieczorem chciałem
> wypłacić pieniądze przy użyciu zdeaktywowanej parę godzin wcześniej
> "starej" karty. Oczywiście bankomat odmówił wypłaty, kartę oddał, ale
> po kilkunastu sekundach na moją komórkę zadzwonił mBank z pytaniem,
> czy to ja próbowałem wypłacić pieniądze.

bez sensu. a co by zrobili, jakbys powiedzial ze to nie ty?
wyslaliby sily szybkiego reagowania w okolice bankomatu?
bo przeciez karta byla zablokowana, to coz wiecej mogli zrobic.

G.