[Karty] Re: Tym razem ekspertow tlum - a tylko jeden parametr

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 24 Feb 2005 11:04:09 +0100

Adam Płaszczyca wrote:
> Byzydura. mBank toże.

Może Citi jako jedyny się przyznaje do takiego monitoringu? ;-)
A w mBanku faktycznie tez to działa - parę lat temu dostałem
wznowioną kartę do eKonta, aktywowałem ją, a wieczorem chciałem
wypłacić pieniądze przy użyciu zdeaktywowanej parę godzin wcześniej
"starej" karty. Oczywiście bankomat odmówił wypłaty, kartę oddał, ale
po kilkunastu sekundach na moją komórkę zadzwonił mBank z pytaniem,
czy to ja próbowałem wypłacić pieniądze.