[Karty] Re: Walki z VW Bank Direct

Dawid Kulbicki karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Feb 2005 22:26:43 +0100

> He he he :-))) gdyby było tak jak mówisz to tak samo powinno być z kartami
> płatniczymi,

Niekoniecznie. A czym jest karta płatnicza? Chodzi mi formę prawną.

> które skoro są własnością banku (a nie posiadacza), wówczas to bank
> powinien ponosić
> ryzyko związane z utratą karty :-)

I ponosi :-)

> Idąc dalej tym rozumowaniem - skoro karta jest własnością
> banku, a klient np. ją zgubił, wówczas bank powinien domagać się od
> klienta... jakiegoś
> odszkodowania skoro zgubił coś, co należało do banku, a bank tylko
> klientowi udostępnił
> do używania :-))

I wydaje się, że taka opłata byłaby możliwa, np. gdyby bank zrezygnował z
opłaty za wydanie i używanie karty. Oczywiście musiałaby mieć swoje
odzwierciedlenie w umowie.

I jeszcze jedno. Token to nie karta. Różnica?? Ustawa o EIP.

Dawid Kulbicki