[Karty] Re: Walki z VW Bank Direct

Dawid Kulbicki karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Feb 2005 15:07:16 +0100

> Piotr J. Ochwal napisał:
> <...>

Rozmawiałem, a jakże. Panienka powiedziała, że najpierw to serwis musi
ocenić. A później nie informując mnie o niczym, odesłali nowy token w
kopercie bez żadnego pisma (sam token!) i pobrali opłatę. Jakbym nie zerknął
na historię rachunku to może nawet bym nie zauważył.

> Ale w swoim poscie napisał że do tokena dołączył
> 'stosowne pismo'. Dlaczego uważasz że rozmowa z
> vwlinią jest istotniejsza od słowa pisanego ?
> Tomasz Skorupa

Zrobiłem jedno i drugie. A teraz zrobię trzecie :)
Regulamin jest sformułowany bardzo ogólnie. Chyba po to żeby ściągnąć jak
najwięcej opłat z tego tytułu.
http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/vw_regulamin_prowadz_rach.pdf
Par. 15 - najpierw mówią o zniszczeniu ale już później o tokenie
uszkodzonym.

Dawid Kulbicki