[Karty] Re: Twarde warunki sponsora

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 02 Feb 2005 21:31:45 +0100

Piotr J. Ochwal wrote:

> zdefiniuj pojęcie "powszechne formy płatności w internecie: i
> uzasadnij zaliczenie do nich "płatności kartą płatniczą VISA".

forma płatności, którą jest używana w co najmniej 20% płatności w
relacji firma-klient dokonywanych w internecie,
stawiam hipotezę że karta Visa i karta Mastercard się na to łapią,
możesz ją obalić ;-)

> Poza tym - sam napisałeś, że WYPADAŁOBY. Czyli przymusu nie ma. I Deo
> gratias, że nie ma.

"na każdego można znaleźć paragraf", jakby jakiś prawnik z Brukseli się
uwziął, to by coś wyszperał, ja nie ma na to zdolności i czasu.

MJ