[Karty] historia rachunku dla WBK

ST stabor at pol.pl
Sat Dec 31 17:08:01 CET 2005

>Tak, chodzi o tę kartę, ale jakie znaczenie dla nieautoryzowanych
>transakcji ma fakt, że mam gdzieś rachunek ?

Zwykle do analizy ryzyka używa się metod statystycznych (korelacji
wierorakich). Związek przyczynowo-skutkowy między posiadaniem rachunku w
innym banku a skłonnością do fraudów może być trudny do udowodnienia, za to
istnienie korelacji statystycznie istotnej może kazać tak ustawić procedury.
Nie wiem, czy dokładnie tak jest w WBK, ale ponieważ podobne metody oceny
ryzyka są powszechne domyślam się, że i tam tak będzie.
ST