RE: Re: [Karty] Yntelygo padło dzisiaj?

Pakuła Jacek jacek.pakula at bgz.pl
Tue Dec 27 12:55:20 CET 2005

Za tanią sławą nie ganiam i promocja nie jest mi do niczego potrzebna ale jeśli chcesz to prosz...
:-)
A swoją drogą czy nie ma wiekszych ekspertów niż ja???
puk, puk
odezwijta się ludziska, może macie inne pomysły...

Piotrek napisał "

Jak twierdzi Jacek Pakuła z banku BGŻ, przyczyną kłopotów Inteligo jest pracująca w okolicy koparka. Sprawdziliśmy, że w sąsiedztwie siedziby Inteligo ZDM prowadzi prace remontowe, które, jak twierdzi kierownik robót Zenon Pudełko, powinny zakończyć się w ciągu 3 dni.

Raczej nic nie twierdzę. Miałem na myśli merczanta typu GEANT lub cós w podobie a nie szanowne Ynteligo, co do którego obstawiam jakoweś kłopoty z serwerem lub systemem auth.

Poza tym po konsultacji z Panem Zenkiem Pudełko informuję, że awaria będzie usunięta za 4 nie 3 dni bo system sterowania koparki szlag trafił i naprawa jest potrzebna. A nprawić koparki nie można bo nie ma dostepu do kasy ponieważ Ynteligo nie działa.

Jacek