Re: [Karty] finał sprawy z Kamilem

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Thu Dec 15 10:46:29 CET 2005

"Krzysztof Kowalski" <kk at 3a.pl> napisał(a):
> http://miasta.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,3067822.html?skad=rss

Nie wiem czy w kontekście tej informacji nie powinniśmy zadumać się przez
chwilę nad polskim systemem wymiaru sprawiedliwości. I nie chcę tu w żaden
sposób usprawiedliwiać bądź potępiać czynu Kamila. Jedynie zwrócić uwagę na,
 moim zdaniem, bardzo małe prawdopodobieństwo powrotu Kamila do normalnego
życia. A myślę, że cześć osób które go poznały uważa, że jest (a może był,
może ostatni czyn zmienił go zupełnie) osobą na swój sposób wartościową.

Czy więźniowie w zakładzie karnym mają dostęp do mail'a? Może wartoby
napisać parę słów na jego stary adres? Nie mam go w tej chwili na oku (na
pracowym kompie), ale w domu się na pewno ostał - może macie u siebie w
skrzynkach - przypomnicie?

-adrian