[Karty] Re: Karty POLCARD

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon Dec 12 00:34:05 CET 2005

> No to mamy jasność. Ciekawe czy Raifi ma zamiar wycofać swojego Polcarda BIS
> do rachunków firmowych? Jeśli tak, to byłby to koniec kart rodem z PolCardu.
> Poprawcie mnie jeśli się mylę.

cholerne skróty klawiaturowe, coś mi się za szybko nacisnęło,
potwierdzania wysłania oczywiście wyłączone, żeby się nie zmęczyć :)
i pooooszło...nawet nie zdążyłem mrugnąć :)

no więc ze stron polcardu:

"Projekt krajowej karty płatniczej POLCARD został opracowany przez
pracowników POLCARDu w 1993 roku, a pierwsza karta nosząca logo
POLCARD została wydana przez Bank Inicjatyw Gospodarczych BIG SA
w lipcu 1993 roku. Zamiarem autorów projektu było stworzenie
jednolitego, ogólnodostępnego krajowego systemu płatniczego. Karta
POLCARD, oferowana na korzystniejszych warunkach niż karty
międzynarodowe zyskała sobie uznanie, dziennik Rzeczpospolita zaliczył
jej wydanie do wydarzeń roku 1993. Karta POLCARD jest kartą lokalną –
czyli przeznaczoną do używania na terenie Polski."

No to się zamiar nie udał :)))

Z łezką w oku wspominam moją jedyną kartę Polcard-Bis sprzed lat z
banku GBG, z której nawet czasem wypłacałem gotówkę z jednego jedynego
bankomatu własnego w mieście (Krakowie) przy ul. Szpitalnej :)

Niech spoczywa w pokoju :)

PG