[Karty] Karty POLCARD

Dawid Kulbicki dkulbicki at wp.pl
Sun Dec 11 20:40:25 CET 2005

Roman Habrat wrote:
> Nie bardzo widzę jak INNY wydawca miałby wydawać karty POLCARD.

Wydawca to np. bank, a Polcard IMHO jest w tym przypadku systemem kart.

> Tak przy okazji: skoro, jak widzę, nie działa ci klawisz z
> pytajnikiem, to możesz go uzyskać trzymając Alt i wprowadzając 63 na
> klawiaturze numerycznej. ;)

Dziękuję za wskazówkę i obiecuję poprawę.

A tak poza tym to denerwuje mnie jedna z właściwości naszej listy.
Najpierw dostaję odpowiedzi na listy, a póżniej (często po kilkunastu
minutach) komentowane wiadomości. Dotyczy to moich postów jak i kilku innych
osób. Najszybciej dochodzą odpowiedzi od PJO. Ciekawe dlaczego?? :)

--
Dawid