[Karty] Re: Bankowo-pocztowe doświadczenie z BZ WBK (cd.)

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Sun Dec 4 22:36:11 CET 2005

Panie i Panowie,

mamy finał moich bankowo-pocztowych doświadczeń. Nieoczekiwanie bardzo pozytywny dla mnie.
Akcje BZ WBK w moich oczach bardzo wzrosły :)

pozdrawiam pracowników tego banku!

-adrian

Poniżej treść mojej korespondencji z bankiem. Miłej lektury!

Szanowny Panie,

Pragniemy serdecznie podziękować, iż znalazł Pan czas, aby podzielić się z
nami swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi obsługi Klientów BZ WBK S.A. przez
pracownika Poczty Polskiej

Jest nam niezmiernie przykro, ze spotkało Pana tak niemiłe zdarzenie
jednocześnie informujemy, że dołożymy wszelkich starań aby sytuacja taka się
nie powtórzyła, a jej charakter pozostał incydentalny.

Przedstawiciel naszego Banku skontaktował się z Centrum usług Pocztowych PP
celem wyjaśnienia opisanej przez Pana sytuacji. Jak ustalilismy zdarzenie to
niestety miało miejsce w wyniku niewiedzy pracownika Urzędu, do którego Pan
się udał 07/11/2005r. Celem nadania przesyłki do Banku poniósł Pan względem
PP nienależny koszt. Pracownicy PP, jak nas poinformowano zostali pouczeniu
o obowiązujących PP umowach z opłatą przeniesioną na adresata. [ W związku z
tym faktem pragniemy poinformować, że kwota 2,20 PLN została przelana na
konto Pana karty kredytowej. ]

Wierzymy, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na postrzeganie
Banku w oczach klientów. Pragniemy serdecznie podziękować za umożliwienie
zapobieżenia tego podobnym sytuacjom w przyszłości, dzięki przekazanym przez
Pana uwagom.

Chcielibyśmy zapewnić, iż Bank Zachodni WBK S.A. dokłada wszelkich starań,
aby poziom oferowanych przez nas usług stale wzrastał, a wraz z nim
zadowolenie Klientów.

Mamy nadzieję, iż Pana dalsza współpraca z Bankiem Zachodnim WBK S.A.
dostarczy Panu wiele korzyści i zadowolenia, a podobne do opisanej przez
Pana postawy pracowników Banku lub współpracujących z Bankiem instytucji nie
będą miały miejsca.

Łącząc wyrazy szacunku, pozostaję
z poważaniem

Dyrektor ds Kart Kredytowych

PS. Życzę udanych zakupów z kartą kredytową BZWBK SA