[Karty] Re: Saturn - nie dla posiadaczy Dinersa

Krzysztof Kowalski kk at 3a.pl
Sun Dec 4 20:47:45 CET 2005

> Ale cool! Zawsze marzyłem o tym, żeby mieszkać w centrum handlowym!!!
> ;)

Ot i cały charakter Krakusa ;P Tak samo zapatrzeni w swoje jak
Nowowarszawiacy ;))))
Pomijając nieporywnywalne walory historyczne i "klimatyczne" krakowskiej
starówki - funkncjonalnie nie różni się ona istotnie od takiego właśnie
centrum, albo np:
http://www.manufaktura.lodz.pl
W końcu w Polsce odżywają centra miast - tak jak np Stary Browar, Złote
Tarasy, czy Manufaktura - dlaczego więc w takich miejscach nie budować
kaplic, czy wokół nich nie budować mieszkaniówki? Na Rynku w Krakowie też
mieszkają ludzie :)

pzdr
KK