[Karty] Re: Sezam Max, czyli jak mój znajomy dał se spokój z BPH

Marcin Nowakowski mcr at wroclaw.net.pl
Sun Dec 4 10:25:44 CET 2005

Dnia 2005-12-04 09:40, osobnik Piotr J. Ochwal stwierdził, iż:

> Nic sobie nie zażyczył. W oddziale mu powiedzieli, że tak ma być i
> już. On jest spokojny człowiek i przyjął na wiarę.

To głupi Ci pracownicy w tym oddziale :) Powinni zaproponować
odsłuchanie PIN przez telefon i ułatwić sobie pracę.

> To, że nikt mnie nie przekonuje, że mam jeszcze poczekać. Nie dotarła?
> Zależy Panu na czasie? Trudno, zastrzeżemy ją i wyślemy nową.

No tak to się niestety nie da, bo nową trzeba zamówić w oddziale. Poczta
lubi czasem gubić przesyłki, stąd pewnie sugestia konsultanta o dalszym
czekaniu.

--
Marcin Nowakowski
MCR at IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105