=?ISO-8859-2?Q?Re:_[Karty]_Sezam_Max, _czyli_jak?= mój znajomy dał se spokój z BPH

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Sat Dec 3 23:53:55 CET 2005

Bardzo Pazerna Hiena ma się dobrze.
Kombinacje z opłatami również - widać odpowiedzialny za to menegier
dalej tam pracuje.
Jakiś czas temu zmienili opłatę za kredyt w rachunku z rocznej na
miesięczną, teraz znowu przywrócili roczną, przy okazji ją
podwyższając. Oto cytaty z pl.biznes.banki:

Przyszło dzisiaj do mnie powiadomienie z BPH o saldzie rachunku. Trochę ubyło w
nocy, a nie przypominam sobie, żebym jakoś specjalnie szalał.
Wszedłem do Sez at ma, a tam "Pobranie opłaty" w wysokości 75 zł.
Nie miałem pojęcia, co za opłata, więc dzwonię na infolinię.
Podobno 15 listopada zmieniła się TOiP i teraz opłaty za dopuszczalne saldo
debetowe (czy jak to zwał) pobierane są _z góry za cały rok_ :-)
Zapytałem grzecznie, czy ja nie powinienem coś o tym wiedzieć.
Pani odpowiedziała, że powinienem z wyciągu. Tego co go nie dostaję.

Normalnie kradzież na bezczela. Powinna tym się zając Policja!
Również nic nie dostałem, żadnej korespondencji czy cokolwiek.

najlepiej jak perfidnie się tłumaczą.
Ta zmiana (2% kwoty debetu/rok) ponoć jest wprowadzona na prosby klientów
aby pobierać z góry za rok a nie miesiecznie - tylko dlaczego przy okazji
podniesiono wysokość opłaty (było 0,1% *12 = 1,2%)
Podwyżka o 67%!!!!!!!!!!!