Odp: [Karty] Re: [Karty] "Termowizja pomaga włamywaczom"

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Thu Dec 1 07:42:04 CET 2005

ST — zapisano w dniu 2005-11-30 12:34:33:

> (...) paranoja (...)
> Idealnie pasuje do niektórych wysokich urzędników państwowych,

Zwłaszcza do niektórych bardzo wysoko ostatnio postawionych... ;)

> ale do Romana raczej nie.

Dziekuję, ale sądzę, że Alf(red) miał na myśli to, by w takich
wypadkach poddawać się paranoi ("paranoja twoim przyjacielem")
niż by jej unikać.

> A swoją drogą, metoda ciekawa.
> Jednak chyba tylko biometria...

Wystarczy podotykać jeszcze kilku klawiszy (wprowadzając kwotę)
czy też mocniej ogrzać początkowe i obserwatorzy się poddają.
Metoda jest skuteczna tylko w modelowych przypadkach, choć
takich moze być obecnie przeważająca większość, więc warto
zmienić nawyki: dotykać nieregularnie i więcej klawiszy.

Przy okazji: w żadnym z obserwowanych przeze mnie ostatnio
bankomatów Euronetu nie powtórzyły się objawy tak szybkiego
wypłacania jak niegdyś opisałem. Ten opisany też wypłaca
obecnie tak niepospieszliwie jak przedtem. Widocznie testy
się nie powiodły.