[Karty] raport UOKiK

Boguslaw Lados karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 4 Aug 2005 18:02:20 +0200

raport UOKiK o kartach juz znikl z pierwszej strony ale mozna go
znalezc:
http://www.uokik.gov.pl/download/Raport_karty%20platnicze_03%2008%202005.doc

warto sobie sciagnąć - o regulaminie Raiffeisena, ktory niedawno
namowil moją małżonkę na KK wypowiadają się chyba w sumie gorzej niż o
citi, ale jak go czytalem to jej to samo dokladnie mowilem. Tyle ze juz
po podpisaniu go dostala :-)

Poza tym zauważyłem, że w raporcie UOKiK występuje wielokrotnie Bank
Millenium   przez jedno "n"

Wielka szkoda, że nie wzięli na tapetę kart banku Nordea - sam
wysmażyłem
do Nordei kiedyś elaborat o tym co mają niezgodne z prawem albo
nielogiczne i w
efekcie ponieważ nie podpisalem dodatkowej umowy a oni zablokowali mi
VE.
Nordea tez nie informuje klienta o jego prawach tylko odwoluje się
ogólnie
do ustawy w sprawach które pominęła w regulaminie
*** blad ***