[Karty] rachunek

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 02 Aug 2005 10:31:12 +0200

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1122971472-9060-24

<HTML><HEAD>
<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META name="GENERATOR" content="onet.poczta">
<STYLE TYPE="text/css"><!--P {margin:0px}--></STYLE>
</HEAD><BODY>
<P>No właśnie. W pewnym banku, co to niedlugo bedzie się łączyć....</P>
<P>usłyszałam dziś, że zmiany w TOiP są wywieszane w banku i to wystarczy...</P>
<P>Zdaje się mi nawet, że jakiś UOKiK się tym zajmował, albo nawet jakiś sąd?</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Anka</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>a zeby nie było offtopicznie, to drżyjcie wszyscy klienci Pekao SA po połączeniu z BPH. Jak wam będą zmieniać TOiP i np. opłaty za karty &nbsp;w związku np. ze zmiana zakesu lub formy wykonania danej czynności (par. 16 regulaminu ROR), to się dopiero przejedziecie</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>&nbsp;jutro nie będzie offtopicznie. Jutro UOKiK przedstawi wyniki swojego dochodzenia w sprawie umów o kartę :-)</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Użytkownik krzysztof korus <HRISINTHEMORNING@WP.PL>napisał:<BR>&gt;art 384(1) k.c. w zw. z art 384 par 1 k.c. (a jeśli wzorzec był w postaci<BR>&gt;elektronicznej - to par. 4). Jest pewna grupa prawników, o wiadomej<BR>&gt;proweniencji, która twierdzi, że zmiana TOiP w granicach przewidzianych w<BR>&gt;umowie (czyli według tej zabawnej, zwyczajowej "klauzuli modyfikacyjnej",<BR>&gt;czyli iż oprocentowanie czy prowizja mogą zmienić się gdy zmianie się<BR>&gt;sytuacja konkurencyjna na rynku, ceny energii, wywózki śmieci etc.) to nie<BR>&gt;jest to zmiana umowy i nie wymaga notyfikowania kontrahentowi. W gronach tak<BR>&gt;zwanych naukowych panuje jednak raczej zgoda, że zmiana treści stosunku<BR>&gt;prawnego przez toipdawcę jest wydaniem nowego wzorca umowy w rozumieniu<BR>&gt;przywołanych wyżej przepisów.<BR>&gt;hris<BR></P></BODY></HTML>
------------=_1122971472-9060-24

No właśnie. W pewnym banku, co to niedlugo bedzie się łączyć....

usłyszałam dziś, że zmiany w TOiP są wywieszane w banku i to wystarczy...

Zdaje się mi nawet, że jakiś UOKiK się tym zajmował, albo nawet jakiś sąd?

Anka

a zeby nie było offtopicznie, to drżyjcie wszyscy klienci Pekao SA po
połączeniu z BPH. Jak wam będą zmieniać TOiP i np. opłaty za karty  w

------------=_1122971472-9060-24--