[Karty] RE: [Karty] Re: Jak zniszczyć kartę czipową?

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 1 Aug 2005 15:05:49 +0200

a jaka jest normalna forma biernika rzeczownika "pilot"?

-----Original Message-----
From: karty-admin@listy.icm.edu.pl
[mailto:karty-admin@listy.icm.edu.pl]On Behalf Of Roman Habrat
Sent: Monday, August 01, 2005 2:56 PM
To: karty@listy.icm.edu.pl
Subject: Odp: [Karty] Re: Jak zniszczyć kartę czipową?

PJO ? zapisano w dniu 2005-08-01 14:15:30:

> O, to jest super pomysł! Właśnie sprawdziłem i nawet zwykły dziurkacz
> biurowy wystarczy. Przecina czipa w połowie.

W takim razie cieszę się, że w ramach tej luźnej
burzy mózgów mogłem dodać coś pomocnego.

Tak przy okazji to chyba dość emocjonalnie
podchodzisz Piotrze do kart chipowych,
skoro traktujesz chip jak jakąś istotę żywą
(pisząc kogo przecina dziurkacz, a nie co przecina). ;)
To trochę tak jak w niektórych rodzinach,
gdzie traktują zwykły pilot do telewizora
jak domownika, co wyraża się inną końcówką biernika.
Ciekawe, że telefon nie doczekał się takiego szacunku
i nikt nie mówi "Podaj mi telefona". :)
--
Roman - purysta