[Karty] Re: Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 24 Apr 2005 09:46:42 +0200

From: "Maciej Bebenek"

> Tu nie masz co szukac. Istotne jest drugie zdanie, o braku
> odpowiedzialności banku. I ono, i tylko ono, jest niezgodne z polskim
> prawem.

drugie zdanie wynika z pierwszego - jak jest ten KOD ID to transakcja
obciaza klienta - w domysle nawet jak ją wykonał ktoś obcy, o czym
jasno
jest w zdaniu drugim:
"Bank nie odpowiada za dyspozycje złożone przez osoby
nieupoważnione, w przypadku prawidłowego podania przez nie
Danych Osobowych i właściwych Kodów Identyfikacyjnych"

Tylko niech mi ktos powie co to jest ten KOD IDENTYFIKACYJNY
- i nie jest to CVV2 bo w pierwszym zdaniu jest "kodu
lub numeru karty...", a cvv2 nie zastapi numeru karty i daty jej
waznosci
*** blad ***