[Karty] Re: Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 23 Apr 2005 20:35:10 +0200 (CEST)

Dnia Sat, 23 Apr 2005 osoba podpisująca się jako Bogusław Ładoś nacisnęła...:

>Poczytałem co UOKIK pisze o umowach bankowych i znalazlem tam zdanie:
>"Jednakże umowa może przewidywać, że posiadacza obciążają operacje
>dokonywane na odległość, mimo że karta płatnicza została wykorzystana
>bez fizycznego przedstawienia."
>
>Nie należy więc godzić się na taką zmianę regulaminu i olać CITI bo
>faktycznie nie będziecie mogli zareklamować cudzej transakcji
>internetowej wykananej na konto KK citi

No jassne. Od kiedy zapis, że transakcją będzie obciążony klient
oznacza, że klient nie może zareklamowac transakcji?

Może jeszcze dla Ciebie należy wprowadzić dodatkowy zapis, że nie
obciąza klienta transakcja z fizycznym użyciem karty i złożeniem podpisu
zgodnego z rewersem karty?

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688