[Karty] Re: Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 23 Apr 2005 15:04:19 +0200

From: "Maciej Bebenek"

> Ale to jest zupełnie inny zapis, niż regulaminu citka. Rzekłbym, że
> jest to standardowy zapis dla kart MO/TO/IO

przeczytalem jeszcze raz pierwszy post i jest tam
"Transakcje dokonane na odległość, bez fizycznego
przedstawienia Karty, obciążają Klienta, o ile
zostały one potwierdzone za pomocą Kodu Identyfikacyjnego
lub numeru i daty ważności Karty."

to faktycznie wyglada inaczej
A czy ktos moze mi powiedziec co to jest Kod Id.
Wyglada na to ze jak sie go nie uzyje to taka transakcja nie obciazy
rachunku :-)
*** blad ***