[Karty] Re: Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 23 Apr 2005 14:49:26 +0200

From: "Tomasz Skorupa"

> Fakt. Mogę nie odesłać.

> Czyli jak ktoś się będzie kłócił to oddadzą a jak nie to nie ?

Tez tak myslalem, ze jest to jedna z klauzul bezprawnych - otóż NIE!
Mam z 2003 roku "Raport z kontroli wzorców umownych uznanych za
niedozwolone"
Raport został opracowany przez pracowników Departamentu Polityki
Konsumenckiej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w składzie:
Joanna Wrona
Mirosława Piłka
Krzysztof Budzich

Poczytałem co UOKIK pisze o umowach bankowych i znalazlem tam zdanie:
"Jednakże umowa może przewidywać, że posiadacza obciążają operacje
dokonywane na odległość, mimo że karta płatnicza została wykorzystana
bez fizycznego przedstawienia."

Nie należy więc godzić się na taką zmianę regulaminu i olać CITI bo
faktycznie nie będziecie mogli zareklamować cudzej transakcji
internetowej wykananej na konto KK citi
*** blad ***