[Karty] Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 23 Apr 2005 10:00:54 +0200 (CEST)

Dnia Fri, 22 Apr 2005 osoba podpisująca się jako Tomasz Skorupa nacisnęła...:

>Witam,
>
>Własnie dostałem umowę do KK Citi i nie było by w tym
>nic dziwnego gdyby nie taki kwiatek:
>
>"Transakcje dokonane na odległość, bez fizycznego
>przedstawienia Karty, obciążają Klienta, o ile
>zostały one potwierdzone za pomocą Kodu Identyfikacyjnego
>lub numeru i daty ważności Karty.
>Bank nie odpowiada za dyspozycje złożone przez osoby
>nieupoważnione, w przypadku prawidłowego podania przez nie
>Danych Osobowych i właściwych Kodów Identyfikacyjnych."
>
>Czy to oznacza że nie ma granicy 150 Euro ?

Nie, to oznacza tylko, że bank dokona w takim przypadku obciążenia
rachunku.
--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688