[Karty] Re: [Karty] Ile jeszcze umów musi podpisac Diners z eSerwisem?

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 14 Apr 2005 21:54:27 +0200

From: "Piotr J. Ochwal"

> Dzisiaj mamy 14.04.2005. Czy komuś udało się już zrobić transakcję
> Dinersem w jakimkolwiek terminalu eS? Bo ja sprawdzam w każdym po
> drodze, a żona zaczęła już mnie podejrzewać o obsesję :)))

w okolicach lutego gdy eService miał podpisane umowy z DWOMA merczantami na
akceptację DC
to testowałem... z sukcesem. Myślę że od tamtej pory została podwojona
liczba POSów, a może nawet.... potrojona !

a odnośnie przełomu marca i kwietnia to:
"Takim optymistą nie jest Adam Sadecki, dyrektor biura marketingu i obsługi
klienta eService. - Podpisywanie aneksów z właścicielami terminali to długa
operacja, bowiem jest ich ponad 15 tysięcy. Oceniam, że podpiszemy wszystkie
do końca tego roku - wyjaśnia. " http://kartyonline.net/niusy.php?id=1563

pozdrawiam

--
Karol Żwiruk