Odp: Re: Odp: [Karty] Ile jeszcze umów musi podpisac Diners z eSerwisem?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 14 Apr 2005 18:28:25 +0200

Adam 'Trzypion' Płaszczyca ? zapisano w dniu 2005-04-14 17:27:14:
> Dnia Thu, 14 Apr 2005 osoba podpisująca się jako Roman Habrat
nacisnęła...:

> A nie prościej dać żonie karte i ja samą do sklepu wpuścić?

PJO musiałby wszędzie ze soba żonę prowadzać,
a i tak nie zdałoby to egzaminu np. w sklepie z rurami. :)
(Już nie mówiąc o ewentualnych terminalach eService w agencjach
 towarzyskich... ;))

A może ta umowa między DC a eS nie obejmuje aglomeracji
katowickiej i nici z całego testowania?