[Karty] Zaczyna się wciskanie darmowych kredytówek

Marcin Kasperski karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 09 Apr 2005 09:20:25 +0200

Alf/red/ <alf_karty@aniolek.waw.pl> writes:

> Brat ma kredyt mieszkaniowy w Bepehu aka hahaha. I właśnie dostał
> listem zwykłym (!) mastercarda, tekstu listu nie będę cytował, ale
> karta jest prezentem dla kredytobiorców właśnie, i jest darmowa,
> łącznie ze wznowieniami. Limit nieduży (2k5) i aktywacja w oddziale,
> ale czy ja mówię że to źle?

Pisałem o takim prezencie, który sam dostałem, bodaj rok temu. Przy
czym ja nie mam kredytu w bepehu, mam natomiast parę akcji (jeszcze
pracowniczych) w ich biurze maklerskim.

Kartę zignorowałem, potem jeszcze 2 miesiące dostawałem do niej
wyciągi.