[Karty] Re[2]: [Karty] ODP: [Karty] Zaczyna się wciskanie darmowych kredytówek

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 07 Apr 2005 20:53:43 +0200

WD> w mBanku, byś dostał odmowę :)))

no coś ty!
w mBanku dostałem kartę rok temu, tylko na podstawie wniosku w
necie i historii rachunku. Umowę podpisałem w mpunkcie, który
wiedział, o co mi chodzi, a na dodatek dostałem duży limit, dzięki
któremu wreszcie mam kartę, przy której nie muszę ciagle liczyć i
martwić się, czy mi tego limitu zabraknie, nawet w takich sytuacjach
jak ostatnio, gdy przy wypożyczeniu samochodu założyli mi blokadę na
2500 zł. I dlatego z tej karty nie zrezygnuję, a nawet ostatnio bez
szemrania zapłaciłem za wznowienie :-)

G.