[Karty] IBM-y z Euronetu strajkują w Wa rszawie?

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 26 Sep 2004 21:26:01 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Jak donosi nasz terenowy korespondent, stoliczne bankomaty IBM pod
> banderą Euronetu po nakarmieniu ich dowolną kartą z logo grupy
> kapitałowej Visa lub MC uparcie twierdzą, że "ta karta niestety nie
> jest obsługiwana". Ktoś może wie, o co chodzi?

Powiem więcej - podobno ten sam ficzer działał w ojronecie w zeszłym
tygodniu. Panienka z hotlajna indagowana na okoliczność stwierdziła, że
ficzer dotyczy jedynie IBMek. Po długiej rozmowie wskazała mi ze trzy
NCRy w centrum Warszawy. I rzeczywiscie, NCR zachował sie zgodnie z
oczekiwaniami

M.

List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )