[Karty] Zanim nas zachipuja

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Sep 2004 14:30:41 +0200

> PJO dedykuje :)
>
> http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1189448

"Zlodziej kazdej wlasnosci zawsze jest zlodziejem. Jaka mamy tez gwarancje,
ze ten, co lzy dyplomate, za pare lat nie rzuci bomby - uwaza komendant
Szczerbak. - Juz swiadomosc, ze czyjs profil jest w bazie DNA, moze
oddzialywac prewencyjnie. Absolutnie nie budujemy policyjnego panstwa,
natomiast bez zbudowania bazy profili DNA mozemy nie wejsc w 2007 r. do
strefy krajów Schengen."

I w zwiazku z takim podejsciem odciski pobiera sie kazdemu. Np. kierowcy,
który spowoduje nieumyslnie wypadek potraktowany ze wzgledu na obrazenia
jako przestepstwo, a takze mojej 70-letniej
zlosliwej sasiadce, która stala sie przestepca przecinajac mi kable sieci
LAN :)

Przemyslaw

---
Zawartosc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG