[Karty] Re: Nowe platynowe

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Sep 2004 17:58:18 +0200

Sebastian Malarz wrote:
> Wiesz, nie żebym się czepiał, ale ich prestiżowość bynajmniej nie dotyczy
> wypłaty gotówki z bankomatu, zresztą nie taka jest ich główna funkcja :-)

więc na czym polega ta ich "prestiżowość"? Była tu niedawno dyskusja
nt. kart Multibanku, które oprócz koloru plastiku i wysokości opłaty
za wydanie tak naprawdę niczym się nie różnią.

A wspomniana przeze mnie funkcjonalność karty DC (możliwość wypłaty
pieniędzy w bankomacie, który odmawia wypłaty na "zwykłe" karty) jak
dla mnie jest więcej warta niż te wszystkie super-dooper
niedziałające pseudoubezpieczenia przy kartach złotych i platynowych.

Własnie sobie czytam o ubezpieczeniu "podróznym" do karty platynowej w
Kretyn Banku, które przy podróży własnym autem działa od momentu
zameldowania się w hotelu za granica i działa do momentu wymeldowania
się. Fajne mi "podróżne". Powinno sie nazywac "hotelowe". OWU nawet
nie przejrzałem, bo pewnie kupa wyłączeń.