[Karty] Re: BlueMedia weryfikuje

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 15 Sep 2004 22:26:02 +0200

No wiem, wiem, ale jak jest taki problem to najlepiej niech skasują całkiem
karty i zostaną przy mTranferze i Płacę z Inteligo,
bo dla przeciętnego usera ich procedury są wk... urzające. Jak np. sms z
Agadka : " Ze względów bezpieczeństwa transkacja
została anulowana". I moje ostatnie 50 zł na koncie pozostało tam
zablokowane na X dni. Tak na marginesie to Epassporte
obsłużył ślicznie anulowanie i po 2 h środki były znowu dostępne. Ale w PL
to chyba niemożliwe? :)

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG