[Karty] jeszcze o Multi :)

Karolina Godyń karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 13 Sep 2004 23:41:46 +0200

W Twoim liście datowanym 10 września 2004 (15:15:13) można przeczytać:
KK> W przypadku Karoliny pojawił się błąd w wykonaniu
KK> procedury.
Pracownik Mulinki po 40 dniach rozpatrywania "reklamacji" poinformował
mnie, że niewłaściwy adres wynika jedynie z błędu pracownika
otwierajacego konto.
Jeśli chodzi o liste hasel jednorazowych dowiedzialam sie, że jest
przypoządkowana jedynie do nr-u konta a nie do nr-u klienta. Wobec
tego użycie hasła ze starej listy byłoby niemozliwe do nowego konta.
Zastanawiające... W mbanku jest do nr-u klienta.
Poprosiłam o to na pismie.

KK> Co do pytania o rejestrowanie klienta. Klient otwierając nowe konto
KK> po czasie powienien być zarejestrowany od nowa - z nowym ID (tudzież modulo).
KK> Zatem tu wprowadziłem w błąd.

Ja mam stare ID. Może dlatego, że lista haseł była aktywna.

--
Pozdrowienia,
 Karolina