[Karty] jeszcze o Multi :)

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 10 Sep 2004 15:39:54 +0200

Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@3a.pl> napisał:
>Witam,

Ja chciałbym dodać, że nie żałuję tego że jestem klientem Multibanku i się tego nie wstydzę :-))  Ta dyskusja tylko umocniła mnie w tym przekonaniu.

Martwi mnie jednak nadal, że wielu członków tej grupy nie potrafi dobierać słów, tak aby szanować godność drugiej osoby zgodnie z uchwałą najwyższą, którą przy innych okazjach (np. abonament rtv) z lubością przytaczają.
Uważam że kilka osób odnosiło się po prostu chamsko wobec KK.

Sposób dyksutowania KK też wprawiał mnie czasami w zdziwienie, bo ja do końca nie jestem przekonany że KK, tak jak głosi, reprezentuje tutaj tylko osobe prywatną. Niemniej jednak my chyba nie możemy traktować tej grupy jako sposobu na rozwiązywanie trudnych reklamacji i to jest tylko dobra wola KK, że się tymi przypadkami pojedynczymi zechce zająć. Z tego co wiem, to KK w końcu nie pracuje w dziale reklamacji albo w dziale PR.

MJ