[Karty] Re: Bankomatowy oszust wypuszczony na woln ość

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 31 Oct 2004 09:58:23 +0100

Maciej Bebenek wrote:
> Piotrze. Proponuję, żeby tymczasowo aresztowac każdego, który przekroczy
> dozwoloną prędkość, bo w tym przypadku na 100 % masz pewność recydywy.

A przekroczenie dozwolonej prędkości to przestępstwo?!?! Bo ja zawsze
myślałem, że wykroczenie. Zresztą - jeżeli przekroczysz znacznie, to z
reguły odbierają prawo jazdy i zakazują dalszej jazdy. I nie ma szans
na recydywę.

> Można - w tym przypadku - zastosować próbę ognia - bardzo popularna
> czynność przez setki lat w cywilizacji chrzescijańskiej.

Naczytałeś się bajek.