[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: Bankomatowy os zust wypuszczony na wolność

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 31 Oct 2004 09:42:23 +0100

Adam wrote:
> To po co policja go zatrzymywała ???

Ja mam inne pytanie - po co kilkaset osób brało udział w akcji
śledzenia go po całym mieście? Zamiast biegać za przest^W uczciwym
obywatelem przez kilka dni, mogli przecież zająć się prawdziwą
przestępczością, czyli np. kierowcami, którzy zaparkowali na zakazie
albo tymi, którzy jeżdżą bez zapiętych pasów. Mandaty by się posypały,
wpływy do budżetu by wzrosły, a tak? Same koszty tylko.