[Karty] Posługiwał się sklonowaną kartą płatniczą

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 30 Oct 2004 12:08:28 +0200

Dnia 2004-10-30 03:22, Użytkownik Grzegorz Podsiadło napisał:
> tekst jest bardzo "dziennikarski", bo np:
> "Przy podejrzanym znaleziono cztery plastikowe klony. W rzeczywistości
> nie są to karty płatnicze, lecz służące do identyfikacji."
> http://info.onet.pl/1001935,11,item.html

Ja bym się nie czepiał. To wyjątkowo dobrze napisany tekst gazetowy,
opisujący precyzyjnie to co można opisać, jedynie cytowane zdania
można było napisać inaczej.
Np. "...znaleziono cztery klony - plastikowe karty identyfikacyjne,
na których paski magnetyczne nagrano dane z prawdziwych kart
płatniczych."
Jeśli jednak intencją było aby nie ujawniać sposobu, to nie mam
zastrzeżeń.

A przy okazji: skoro wypłacał po 1000 zł lub odchodził z kwitkiem
(tak naprawdę to bez kwitka), to można sobie zabezpieczyć kartę
bankomatową ustawiając limit na 900 zł. ;)