[Karty] Re: BPH - wszystko opada

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 26 Oct 2004 22:47:25 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

> Nie. Pytanie brzmiało: Gdzie mogę odebrać kartę zatrzymaną przez
> bankomat?
> Pani kasjerka #1: Proszę wziąć numerek z automatu.
> Pani kasjerka #2: Proszę przyjść jutro. Bankomat będzie zasilany
> jutro, to panu wyciągną i oddadzą.
> Pani niedysponentka w obsłudze klienta: (po chwili konsultacji
> telefonicznej) Karta została zniszczona i przesłana do centrali.
> Jakaś pani naczelnik w obsłudze klienta: (po chwili konsultacji
> telefonicznej) Karta jest jeszcze w bankomacie. Ja ją mogę wyciągnąć z
> bankomatu i panu oddać, ale będę ją musiała przedtem przeciąć.

Piotrze, ale to jest  jedna i ta sama odpowiedz.

Pani namber łan może Cię obsłużyć, jak weźmiesz numerek i wtedy Ci
powie, że jutro Twoja karta zostanie wyciągnięta z bankomatu, po czym
pani naczelnik ja zniszczy i Ci odda, a Ty sam wyslesz ja do centrali,
żeby tam zobaczyli, jakich idiotów zatrudniaja.

M.

List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )