[Karty] Re: BPH - wszystko opada

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 26 Oct 2004 22:41:45 +0200

Robert Maron wrote:
> "Która godzina?" ?

Nie. Pytanie brzmiało: Gdzie mogę odebrać kartę zatrzymaną przez
bankomat?
Pani kasjerka #1: Proszę wziąć numerek z automatu.
Pani kasjerka #2: Proszę przyjść jutro. Bankomat będzie zasilany
jutro, to panu wyciągną i oddadzą.
Pani niedysponentka w obsłudze klienta: (po chwili konsultacji
telefonicznej) Karta została zniszczona i przesłana do centrali.
Jakaś pani naczelnik w obsłudze klienta: (po chwili konsultacji
telefonicznej) Karta jest jeszcze w bankomacie. Ja ją mogę wyciągnąć z
bankomatu i panu oddać, ale będę ją musiała przedtem przeciąć.

Jeśli jutro dowiem się czegoś nowego, to podam do publicznej
wiadomości.