[Karty] Re: KK Integracja

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 08 Oct 2004 16:42:38 +0200

Dnia 2004-10-08 14:09, Użytkownik Roman Habrat napisał:

> Zapewne zmienił, bo bo mu policja i urzędnicy żyć nie dawali,
> twierdząc, że w dokumentach jest co innego napisane... ;)

Ale palnąłem, jak łysy o ścianę. :)
Zażartowałem na temat tego co napisał PJO bez czytania tego
co zacytował, bedąc przekonanym, że pewnie na cytowanej stronie
jest w tekście podane nazwisko, zapisane fonetycznie...
A przecież przekręcona nazwa ulicy była jawnie zacytowana...
Proszę uznać mój nietrafiony post za niebyły. ;)

Swoja drogą to ciekawe jaką cierpliwością muszą się wykazać
co niektóre osoby o obcojęzycznych nazwiskach...