[Karty] citek

Wojciech Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 27 Nov 2004 13:54:57 +0100

> Nieprawda!!! Nie wczytałe¶ się dokładnie w pakiety - oj,
> nieładnie. 80% zestawów jest dla dotychczasowych klientów!
> Zestaw 2, 3, 4 i 5...
> http://promocje.multibank.pl/multizestaw/wybierz_swoj_zestaw.h

Alez wczytalem się jak najbardziej dokladnie - powiedz proszę, z którego
zestawu mogę skorzystac majac już konto, karte kredytowa i kredyt
odnawialny w Multi?

Oczywi¶cie oferta tez dotyczy dotychczasowych klientow banku, ale tylko
tych, którym można jeszcze cos nowego sprzedac :(.
W zwiazku z tym jest to typowa promocja nastawiona na sprzedaz a nie na
lojalnosc klientow. Nie zebym uwazal ze w samym mechanizmie jest cos
zlego, po prostu subietywnie jako klienta który ma już caly pakiet i za
niego normalnie placi, fajna oferta ale tylko dla nowych, mni nieco
drazni :/. Liczylem ze pojawi się w Multi tez jakis program
lojalnosciowy.

WF

Nikt nie gra Vivaldiego tak jak Kennedy!
Znakomite plyty w klasycznie dobrej cenie tylko do konca grudnia!
Szczegoly na http://link.interia.pl/f183e