[Karty] citek

Wojciech Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 26 Nov 2004 18:08:52 +0100

>Niestety Citek już wyraźnie pozostaje w tyle za konkurencją i nawet
>konsultanci w ramach >zatrzymawania kilenta nie potrafią nic ciekawego
zaproponować. Są banki, w których
>korzystanie z karty i wznawianie są stale bezpłatne :)))

Niestety sa tez banki, które nowym klientom serwuja sympatyczne danie
konto, karta i kredyt za 0 zł a tym którzy już mają caly pakiet, oferują
jedynie figę z makiem :(.

WF
PS tak, wiem jakie sa realia rynku, ale jako staly klient patrzacy na
oferte dla nowych,  nie mogłem się powstrzymac żeby nie pomarudzic ;)

Nikt nie gra Vivaldiego tak jak Kennedy!
Znakomite plyty w klasycznie dobrej cenie tylko do konca grudnia!
Szczegoly na http://link.interia.pl/f183e