[Karty] Re: \[Karty\] Re: cieple buleczki w BZ

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 10 Nov 2004 14:59:09 +0100

Użytkownik stabor@poczta.pol.pl napisał:

> Piotr ma �więtš rację.
> Zakrawa to na jawnš dyskryminację. U nas ludziska jeszcze mało na takie
> rzeczy uwrażliwione. Równie dobrze możnaby zapisać "rudym nie udzielamy
> kredytu (bo sš fałszywi)".

Dobrze. Przekonaliście mnie. Tylko wskażcie, proszę, osobę powyżej 65
roku życia, która w innym banku uzyskała bez wiekszych problemów KK? Nie
mówię tu o kredytach samochodowych czy mieszkaniowych (jako z reguły
zabezpieczonych w 300 %), ale o czystym żywym plastiku, który staruszek
w amoku może np. zamienić na gotówkę.

M.