[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Mój ośli upór chyb a coś dał ;-)

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 26 May 2004 09:15:01 +0200

.

> E tam, zaraz niemożliwe. Ja mam obecnie dwie nieaktywne, tylko nie
> pytaj się mnie, jak ja to zrobiłem, bo nie pamiętam :)))

I obie się dadzą zaktywować? Mi tłumaczyli że "wstawienie" nowej karrty
kodów powoduje automatyczne wyrzucenie innej nieaktywnej.
Poza tym to powinno być dostępne normalnie.
A jedeny co mi poradzili (!) to, że od razu jak zaczynam nową to żeby
telefonicznie zamówić kolejną (co zawsze robiłem).
Jak zamawiam nową to muszę wysłuchać pogadanki, że "zużył pan dopiero 3 kod
z aktualnej....." :)

Przemysław